Mario Tkalac

Picture for Everyone

IZLOŽBA SLIKA: “UTOČIŠTE DUŠE”

Leave a comment

UTOČIŠTE DUŠE Nikola Vukmanić:
Nekoliko djela renomiranog autora imao sam priliku vidjeti pri “Humićki”. Izložba obogaćuje prostor i daje jedinstveni ugođaj koji još nisam imao prilike vidjeti u okolici i šire. Hladni dani dolaze i ovo mi je najbolje mjesto gdje se mogu “liječiti” od gripa ali i zimske dosade 😉 A autor izložbe dao je kratki osvrt na svoj rad

“Između brojnih izraza o tome što je umjetnost, dopada mi se stav da je umjetnost utočište za dušu. U današnje vrijeme, kada se mi ljudi kao duhovna bića borimo s materijalom i egzistencijalnim problemima i kada se lome raspoloženja između tuge i sreće, mišljenja sam da je umjetnost najprirodniji i najbolji lijek za čovjeka. Čovjeku koji na spomen slike razmišlja tek o “ukrasu na zidu” rekao bih da pokuša zamisliti život bez glazbe. Sve moje slike nastale su kroz fascinaciju i traganje za nečim novim. Sve te nove strukture, teksture i “prozori” koji nastaju u obliku slika, doživljavam kao nikad viđene komadiće neba. To su prostori u koje je došla ali i zalutala moja duša vođena instinktom i razumom. Kad kažemo pitanje – kada je muzika muzika a kada je buka? Možemo postaviti i pitanje kada je nešto slika a kada mrlja na platnu? Sve to naravno ovisi o talentu slikara i njegovim mogućnostima stvaranja, ali i o oku promatrača. Mislim da je važno napomenuti da je umjetnost nešto što je uvjetovano razinom svijesti pojedinca. Vjerujem da neke cajke tj. narodnjaci nekome diraju dušu i mogu ih pokušat razumijeti, ali san svjestan da je to skučeni društveni “svijet” bez širine i slojevitosti. Smatram da je bogatstvo upravo u širini, slojevitosti, kad čovjek ne promatra sve crno-bijelo. Umjetnost je inovativa i želi ići naprijed, no meni umjetnost obogaćuje društvo.”

This slideshow requires JavaScript.

Author: mariotkalac

Moji interesi su fotografiranje, umjetnost, zabava i sport. Volim putovati i upoznavati nove kulture, stilove i događaje s puno ljudi

Leave a Reply

