Mario Tkalac

Picture for Everyone

Ona

Leave a comment

Dok sebe tražim u drugome, r ustriram sebe i okolinu,
jer mene nema izvan mene.

Dok se pronalazim u “prevažnim” poslovima, zapravo bježim od sebe.

Dok dijelim vrijeme i pažnju drugima, oduzimam od sebe ono čega ionako
premalo imam. Nitko ništa ne dobiva i ništa se osobito ne pokreće.
Izvjesno je tek nezadovoljstvo.

Idem pronaći sebe u sebi; poštovati svoje misli, osjećaje; prihvatiti svoja
ograničenja; zavoljeti svoju osobitost. Sastajem se sa sobom, prisjećam se svojh
čežnji, osluškujem svoju tišinu i polako ju shvaćam… Uvažavam sebe, čak
i ako druge povrijedim. Ja sam sebi jedina i najljepša mogućnost života,
najizazovnija prilika.

Odijeljena od svega, postajem svoja, slobodna…

Otkrivam svog nutarnjeg čovjeka, svoje nedodirljivo bogatstvo. U tom smiraju
sigurno i jasno djeluje u meni nagnuće kako će sve biti dobro, kako ima smisla
i to prepuno. Jer, baš ništa ne ovisi o meni, niti ja ovisim o nč emu. Postojanje
se odvija unatoč svemu i kroz bezbroj prizora nagovijš ta srt an ishod, upisan
u sve još prije “rođenja”.

Počinjem vjerovati da se mogu ostvariti usprkos navikama, nespretnostima,
uvriježenostima, okolnostima, tuđim iskustvima… Moje ja se može i mora
ostvariti neovisno o drugima.Vjerujem u svoje potencijale!
Tek sada, kada sam u sebi pronađena, pomirena, uravnotežena,
mogu početi živjeti.

Kada sam odgovorila pozivu u sebi, mogu odgovarati i na pozive izvana.
Sada krećem obogatiti ljude oko sebe i svijet, oplemeniti poslove koje obavljam
i posvetiti vrijeme u kojem dišem!

source: Hagio.hr

Author: mariotkalac

Moji interesi su fotografiranje, umjetnost, zabava i sport. Volim putovati i upoznavati nove kulture, stilove i događaje s puno ljudi

Leave a Reply

